-

BeaM

Komentarze użytkownika

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Już tyle podsuwamy mu alzuji, a wciąż nie ma coming outu ;)

BeaM
17 marca 2025 23:00

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Świetne podsumowanie pierwszej tury tutejszcych rozgrywek ;)

BeaM
17 marca 2025 22:58

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Bo tytuł omawia zakres konfliktu, który się ciągnął latami, nie chodzi tylko o Wołyń

BeaM
17 marca 2025 22:35

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Ojciec przeczyta tytuł i już wie... Nie da się tak dyskutować. Ale to klasyka z nim, jak nie pasuje coś do jego tezy, to skupia uwagę adwersarza na nic nie znaczącym detalu. 
 

BeaM
17 marca 2025 22:33

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

To proszę badać tę sprawę i dopiero jak udowodni się ich obecność, to będzie można rozwijać mrzonki OD, co i tak nie zmienia faktu, że tego niespotykanego w okrucieństwie mordu dokonali Ukraińcy. Chyba, że pan podobnie jak autor notki sugeruje, że to wszystko byli sowieccy agenci przebrani w chłopskie łachy. Żadne agentura nie jest czynnikiem łagodzącym. A tak na zdrowy rozum - myśli pan że w strukturach UPA, z gruntu antysowieckich, można było powstawiać nie wiadomo ilu agentów? I oni wszyscy by tak ryzykowali życie bez lęku o demaskację? A jak Ukraińcy łatwo przechodzą do czynów widzieli na bieżąco. OJDyr sufluje te notki, bo sytuacja z Ukrainą jest beznadziejna i on jako wielki sympatyk tego kraju tymi notkami robi sobie autoterapię. Niepotrzebnie tylko dener ...

BeaM
17 marca 2025 21:51

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

tak, tak, tradycja sojuszy taktycznych, od czasu SS Galizien 
Dziś Niemcy chcą nas ubrać w wojnę w obronie Ukrainy, więc kto wie, czy nie załatwią nam tych ekshumacji czasem jako element dealu

BeaM
17 marca 2025 21:23

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Nikt przecież nie zaprzecza, że byli Ukraińcy, którzy ostrzegali Polaków, byli też greckokatoliccy kapłani, którzy pomagali katolickim księżom i nawet ponosili potem ze strony UPA karę w postaci spalenia żywcem po oblaniu benzyną. Niech się pan wczyta w ten zalinkowany przez @qwerty i @kpiotrzk w odrębnej notce tekst ukraińskiej badaczki o roli kościoła greckokatolickiego wobec polsko-ukraińskiego konfliktu, a nie z góry sugeruje, że to moskiewska agentura za tym stoi. 

BeaM
17 marca 2025 21:07

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Niemcy i Sowieci mordowali Polaków w ramach potwornych systemów ,mordowli funkcjonarjusze w mundurach na rozkaz ,Ukraińcy mordowali nas  z własnej nie pszymuszonej woli.Nie znam przypadków by cywile w Sowietach lub cywilni Niemcy nas mordowli

Nazwał pan rzecz po imieniu, najważniejszą w całej tej dyskusji, z której się wypisałam na pewnym etapie i uważam podobnie - to prowokacyjny i zafałszowany wpis, którego w ogóle nie powinno się komentować. Niestety parę osób, w tym pan Stanisław, też się dało w to wciągnąć. Ale mamy naukę. 

BeaM
17 marca 2025 18:52

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Skoro winowajca rzezi wołyńskiej, czyli Moskwa, wskazany, należałoby przeprosić i zapłacić Ukraińcom odszkodowania za niesłuszne oskarżenia. Wylogowuję się z tej dyskusji. 

BeaM
16 marca 2025 15:53

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Racja, o to okrucieństwo chodzi.  OjDyr mówi że to PRWOSŁAWNI dokonali zbrodni, nie Ukraińcy bynajmniej. Ta sama narracja co - nazisci mordowali, nie Niemcy... NKWD zamordowali naszych oficerów, i choć to uczynił komunistyczny aparat przemocy, odium kacapii spłynęło na cały rosyjski naród. Tutaj zwykła ludność i bandziory w nocy mordowali swoich sąsiadów, co jest niepojęte, ale jak się zaczyna o tym mówić głośniej to już jest łatka, że to kacapia tym kieruje i mam mieć poczucie winy, że w ogóle poruszam ten temat. Czysty obłęd. 

BeaM
16 marca 2025 15:31

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Słyszałam o tym, ale chyba obecność jakiegoś agenta nie przekreśla działalności całego państwa podziemnego? Widzę że tekst GRU=AK nadciąga nieuchronnie... 

BeaM
16 marca 2025 13:49

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Nazywa pan sprawę Wołynia już sowiecką bajką?, Jeśli Pan też uważa, że to kacapia stymuluje "nastroje antyukraińskie", to powiem tylko, że próba wybielenie tej zbrodni i przerzucenia jej na sowietów jest robotą niemieckiej agentury. Niemców, którzy rączka w rączkę z Ukraińcami pacyfikowali powstanie warszawskie i mordowali ludność cywilną. Znam to z opowieści bezpośrednich świadków, a nie z bajek, o które mnie Pan oskarża. 

BeaM
16 marca 2025 13:45

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Nawet jeśli w szeregach byli jacyś agenci, to nie zmienia ostatecznej odpowiedzialności za zabronię. Pomiędzy podżeganiem a wykonaniem jest spory margines do refleksji. 

BeaM
16 marca 2025 13:34

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

No wedle logiki Valsera nawet za moją pamięcią stoi Kreml. Za dobrą prasą Białorusinów też stoi Kreml. Taka gloryfikacja Putina jest w gruncie rzeczy niesmaczna po prostu. 

BeaM
16 marca 2025 13:26

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Mordowali nas Moskwiczanie rękami swoich ukraińskich agentów.
I całe to chłopstwo, które z widłami wymordowało 100 tysięcy Polaków to agenci Moskwy... Czy pan się celowo tak pogrąża w absurdzie? 

BeaM
16 marca 2025 11:31

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Dlatego właśnie w ten sposób obśmiałam logikę OjDyra. W kwestii postaw warto przypomnieć o Węgrach wobec eksterminacji Polaków. Tak w kwestii ewentualnych przyszłych sojuszy.
https://przystanekhistoria.pl/pa2/tematy/zbrodnia-wolynska/76841,Wegrzy-wobec-eksterminacji-ludnosci-polskiej-przez-nacjonalistow-ukrainskich.html

 

 

BeaM
16 marca 2025 11:10

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Serio, uważa pan, że to sowieci podsycają antyukraińskie nastroje? Że sami nie znamy historii i potrzebny nam taki instruktaż? Moze powinniśmy przeprosić Ukraińców za zadawanie niewygodnych pytań i domaganie się ekshumacji? Bo wtedy przynajmniej uwarygodnilibyśmy się względem pomówień o prorosyjskość. 

BeaM
16 marca 2025 11:02

@GRU=UPA (15 marca 2025 23:57)

Dziękuję za głos rozsądku w tej dyskusji pod usułowaniami wybielania rzezi wołyńskiej za pomocą ekstrawaganckich teorii. Bo wskazywanie na "innych winnych" w dodatku bez jakichkolwiek dowodów nosi takie znamiona. Tylko czekać, ża Ojdyr napisze tekst pt.  "GRU=AK", bo przecież jak wytłumaczyć fakt, że polskie państwo podziemne nic istotnego z doniesieniami o mordowaniu ludności polskiej nie zrobiło. Logika faktów mówi, że to było w interesie Stalina, a więc dowództwo AK  to agenci sowieccy. To jest logika faktów szanownego Ojca. Misją naszego autora powinno być zdobycie za wszelką cenę czegoś - jeśli nie konkretnych dowodów na sowieckość antysowieckiej UPA, to choćby jakiegoś wspomnienia kogokolw ...

BeaM
16 marca 2025 10:33

@Prawda czasu, prawda ekranu, prawda planu i najważniejsza - prawda montażowni (15 marca 2025 08:32)

Nie ma uśpienia, tygrys jest przyczajony :o) Nowy tekścik się pisze w głowie i wrzucę w ramach apres-ski, bo wreszcie sypnęło śniegiem. Ale dziękuję za pamięć i wywołanie do tablicy :) 

BeaM
15 marca 2025 13:15

@QEMETICA Soda Polska w Janikowie out…czy o tym rozmawiał Tusk z Erdoganem? (14 marca 2025 18:15)

Czyli podręcznikowe unijne zaoranie jakiegoś przedsiębiorstwa.  Można powiedzieć, że nie tyle jesteśmy obywatelami Unii, co jej zakładnikami. 

 

 

BeaM
15 marca 2025 00:35

 Poprzednia  Strona 14 na 94.    Następna