-

BeaM

The Muppet Show w Końskich

Czy tylko ja mam takie skojarzenia, że debata prezydencka w Końskich przypominała momentami występy bohaterów ulubionego serialu rozweselającego smutną Polskę lat 80.? Co więcej - dałoby się z dużą dozą precyzji określić, kto wszedł w rolę jakiej pacynki. Bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że Crazy Harry usiłował wysadzić w powietrze Kermita, każąc mu z imienia i nazwiska wymieniać prezydentów Litwy, Łotwy i Estonii? Nasz słodki bohater uniknął rozpadu na drobne kawałki dzięki tak zwanej grze na czas. Czy aby? No właśnie dowiódł, że nie zna tych nazwisk, a przecież mógłby wybrnąć z tego teleturniejowego zagrania Harrego z klasą i dowcipnie: „Nie mam głowy do nazwisk, grunt, że zapamiętałem nazwisko prezydenta USA”. Czy coś w tym stylu. Świnkę Piggy wiadomo, kto grał, na tle innych pomniejszych pacynek wypadła stosunkowo nieźle i miała czelność powiedzieć: „Żaden z panów mi się nie podoba”. Nawet Miś Fozzie, który schował pod mównicę podarowaną mu przez Kermita flagę LGBT? Najwyraźniej. Zabrakło przedstawicieli loży szyderców, Statlera i Waldorfma, bo jeden musi odwiedzić wszystkie powiaty, a drugi podpisać wszystkie wszystkie dostępne gaśnice, ale właśnie dlatego, że byli nieobecni, to chyba debatę wygrali. Bo gdyby przybyli, jedynie skradliby The Muppet Show.

Od czego zależy wynik wyborów? Raczej nie od takich występów. Tylko od tego, kto będzie miał jaja, by publicznie wskazać, na kogo przekierować stracone vel zyskane w pierwszej turze głosy. Czy widzicie prezesa, który staje i mówi: Głosujcie na Mentzena? Czy widzicie Mentzena, który staje i mówi: głosujcie na Nawrockiego?

Dopóki tego nie zobaczymy, wygra Miś Fozzie. Wynik wyborów zależy od - że tak powiem brzydko - twardości jaj ludzi po prawej stronie.



tagi: debata prezydencka w końskich  muppet show 

BeaM
12 kwietnia 2025 11:26
67     2609    9 zaloguj sie by polubić

Komentarze:

Henry @BeaM
12 kwietnia 2025 12:00

Popieram Karola Nawrockiego.

Nie popieram  -  z przodu muzeum z  tyłu liceum  ;-)

 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BeaM
12 kwietnia 2025 12:16

Weszłam na TT a tam przedstawiciele jebaćpisów twierdzą, że wygrał ich misio. 

Jeszcze pytanie, kto ten cyrk wczorajszy finansował - TVP w Likwidacji, czy komitet Trzaskowskiego? 

Jeśli TVP w Likwidacji wystawi fakturę komitetowi, to dlaczego nie było info ze strony komitetu, że jest to materiał wyborczy?

W sumie to można by zlikwidować urząd Prezydenta, bo on i tak nic nie może. Nie ma swojej gwardii  a jako zwierzchnik sił zborojnych i tak musi wszystko uzgadniać z ministrem obrony, zaś anonimowy urzędnik w kancelarii premiera może mu podstawić albo nie podstawić samolotu.

Można by też zlikwidować Sejm, bo niby mamy  władzy na ustawodawczą i wykonaczą, ale tak naprawdę, wobec tego, że rząd ma inicjatywę ustawodawczą, rola posłów sprowadza się do głosowania ustaw rządowych. Nawet nie są w stanie skontrolować tego, co robi rząd.  Nie mówiąc o rozliczeniu.

Jeśli podniesiemy kotarę w tym teatrze, to widać, że mamy dwie oligarchie, które są w pełnej decyzyjności i mogą robić, co chcą - czyli rząd oraz sąd plus ci, których nie widać a to finansują.

Optuję za monarchią...

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

stachu @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:16
12 kwietnia 2025 12:29

Z monarchią to się nie uda, bo jest wiele przeszkód. Najpierw system prezydencki. Debaty nie oglądałem. Ogladanie tv coraz bardziej mnie denerwuje, a zaczęło się od nieoglądania kabaretów.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @stachu 12 kwietnia 2025 12:29
12 kwietnia 2025 12:41

Ha, tylko która partia miałaby taką siłę przebicia, aby wprowadzić system prezydencki w Polsce.

Która partia w Polsce byłaby gotowa wprowadzić w Konstytucji zapis o odwoływalności posła po zebraniu iluś poddpisów przez wyborców?

Przecież Konstytucja specjalnie została napisana tak, by na jej podstawie kapłani rodu prawniczego mogli wyinterpretować wszytko według życzeń i by w razie co poszczególne organy mogły wkładać sobie kij w szprychy.

zaloguj się by móc komentować

BeaM @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:16
12 kwietnia 2025 12:53

I jeszcze jakie oszczędności!

Popieram ten wniosek :)))

 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @stachu 12 kwietnia 2025 12:29
12 kwietnia 2025 12:55

Ja obejrzałam jakieś 3/4, no i zastanawiam się, kto podsunął Nawrockiemu pomysł z tą flagą. Chyba jakiś szkodnik w szeregach, bo lewica upiekła na tym pieczeń. To było idiotyczne, niepotrzebne, lecące na niskich instynktach. 

zaloguj się by móc komentować

Maginiu @BeaM 12 kwietnia 2025 12:55
12 kwietnia 2025 13:14

 Czy widzicie Mentzena, który staje i mówi: głosujcie na Nawrockiego? Gdzieś już się wypowiadał na ten temat - wszystko, byle nie Trzaskowski.

 kto podsunął Nawrockiemu pomysł z tą flagą. Chyba jakiś szkodnik w szeregach, bo lewica upiekła na tym pieczeń. Pal sześć lewicę,  bo szczęśliwie akcja Biejat pokazała jak kunktatorski jest Trzaskowski...

zaloguj się by móc komentować

BeaM @Maginiu 12 kwietnia 2025 13:14
12 kwietnia 2025 13:23

No, trzeba przyznać - zrobiła go w konia w Końskich ;))) Ale Nawrocki skupiony tylko na atakowaniu Trzaskowskiego też nie wypadł dobrze, niestety. Żeby  nie było powtórki wyniku, po tym tak tvp za PIS-u głównie na atakach na Tuska organizowała sobie kampanię. Widać, że wnioski wyciągane są bardzo ociężale. 

zaloguj się by móc komentować

onyx @BeaM 12 kwietnia 2025 12:55
12 kwietnia 2025 13:31

Na fladze najbardziej stracił Trzaskowski bo to jemu bardziej zależy na głosach lewicy niż Nawrockiemu. Co do samej debaty to też porażka sztabu Trzaskowskiego bo wszystko było przygotowane łącznie z Rafałem na starcie jeden na jeden. Na szczęście udało się tą ustawkę rozwalić. Oczywiście bez reszty kandydatów to też wałek i całość powinna być odwołana ale w obecnej Polsce nic już nie obowiązuje a prawo jeszcze mniej jak nic. Mamy państwo w stanie rozkładu i postępującego paraliżu idące w stronę państwa policyjnego made in France :/

zaloguj się by móc komentować

klon @BeaM 12 kwietnia 2025 13:23
12 kwietnia 2025 13:45

<<<  Widać, że wnioski wyciągane są bardzo ociężale. >>>

Opinia taka zakłada, że politycy w PL mogą posiadać niezależność w działaniach. Niezależność od gremium posiadającego realną władzę. 

Czas, od dojścia Chyżego do władzy, ukazuje mi zdarzenia zaprzeczającej ww tezie.
Np. przypomniana przez @Orjana akcja z przejęciem TVP. Jeden protest zorganizowany przez PiS i ...dalej cisza w temapie poza tekstami "wszystko będzie rozliczone". Przez kogo? I kiedy?
No i akcja zatrzymania panów Kamińskiego i Wąsika w Pałacu Prezydenckim. 
Czy warto się angażować w wybory postaci, która nic nie może? 
Bo przecież gdyby mogła to obecny prezydent zrobiłby o wiele, wiele więcej. Czyż nie? :))

zaloguj się by móc komentować


stanislaw-orda @klon 12 kwietnia 2025 13:45
12 kwietnia 2025 14:44

Moze tyle  na ile mu pozwalają mocodawcy.A na ile pozwalają w danym momencie dowiaduje się od łącznika (rezydenta) z którejś z "ważnych ambasad" . Są ze trzy takie ważne ambasady oraz najwazniejsza, czyli mocarstwa anonimowego, której rezydent z kolei kontrasygnuje kazdorażowo polecenia tych ważnych. Bez takiej kontrasygnaty te ważne są nieważne.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:41
12 kwietnia 2025 15:57

"Przecież Konstytucja specjalnie została napisana tak, by na jej podstawie kapłani rodu prawniczego mogli wyinterpretować wszytko według życzeń i by w razie co poszczególne organy mogły wkładać sobie kij w szprychy."

 

Konstytucja została tak skonstruowana [a chłopaki w pocie czoła pracowali nad nią 7 lat], żeby życie polityczne w Polsce wyglądało

mniej więcej tak jak na tym zalinkowanym poniżej filmiku:

https://www.youtube.com/watch?v=o9NfXIXzgnA

 

O ile z pojedynku bokserskiego można się zdrowo pośmiać, o tyle w przypadku konstytucji to już nie bardzo człowiekowi do śmiechu.

Bo w grę wchodzą losy kraju i 38 milionów ludzi.

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:41
12 kwietnia 2025 16:12

Na razie jadziem z tym samym koksem

zaloguj się by móc komentować

Maginiu @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:16
12 kwietnia 2025 16:34

Jeszcze pytanie, kto ten cyrk wczorajszy finansował - TVP w Likwidacji, czy komitet Trzaskowskiego?  

Wg wp:

Halę sportową na debatę w Końskich wynajął Dom Mediowy AM Studio z Warszawy. Firma w przeszłości wielokrotnie wykonywała usługi dla partii Donalda Tuska, a jej właściciel - jak pisały media - grał przed laty z premierem w piłkę. Dyrektor ZOSIR w Końskich potwierdził WP, że to przedstawiciele PO kontaktowali się z nim ws. ustalenia szczegółów.

Prezesem Domu Mediowego AM Studio, założonego w 2018 r., jest Andrzej Moebus - od dawna bardzo dobry znajomy Donalda Tuska". Jak czytamy w materiale, "zanim jeszcze Tusk został premierem po raz pierwszy - czyli przed 2007 r. - Moebus grywał z nim w drużynie "Politycy i Przyjaciele", która rozgrywała charytatywne spotkania w Gdańsku".

 Firma Moebusa współpracuje z partią od lat i od lat organizuje partyjne, duże wydarzenia. Pracowała z Platformą Obywatelską także w kampaniach 2019 i 2020 r., kiedy przewodniczącymi partii byli Grzegorz Schetyna i Borys Budka" - czytamy w artykule Dominiki Długosz z "Newsweeka".

Tygodnik przypomina, że firma do tej pory wystawiła Koalicji Obywatelskiej faktury opiewające na prawie 6,5 mln zł. W rejestrze umów KO dokumentów dotyczących hali w Końskich jeszcze nia ma.

Ciekawe, czy umowa pojawi się  w rejestrze przed wyborami 18 maja.

zaloguj się by móc komentować


BeaM @stanislaw-orda 12 kwietnia 2025 14:44
12 kwietnia 2025 19:00

Wzorowa wręcz organizacja zarządzania podległym terenem... 

zaloguj się by móc komentować

Paris @BeaM
12 kwietnia 2025 21:04

Nie  ogladalam  tego  CYRKU...

...  i  KPINY  z  ludzi  !!!

 

I  ogladac  podobnych  ,,speNdUF,,  nie  mam  zamiaru,...  nie  interesuje  mnie  co  te  GAMONIE  i  SLUPY  ,,majO  do  powiedzenia,,  -  ale  z  cala  pewnoscia  ten  dety  ,,experyMENT  wyborczy,,  -  dla  IDIOTOW  -  obserwowany  jest  z  wielka  uwaga  w  Brukseli,  Berlinie  i  Paryzu  przez  ichnich  ,,maHerUF,,  od  ,,pApowania,,  najrozniejszych  oszustw,  manipulacji  i  ,,siwego  dymu,,.

zaloguj się by móc komentować

chlor @BeaM
12 kwietnia 2025 21:09

Nie oglądałem. Pamiętam określenie jeszcze ze szkoły "końskie zaloty". Może to było coś takiego.

 

 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @chlor 12 kwietnia 2025 21:09
12 kwietnia 2025 21:12

Właśnie tak się zalecali :))

zaloguj się by móc komentować

klon @BeaM 12 kwietnia 2025 21:12
12 kwietnia 2025 21:31

Kandydaci? Do siebie?
Ech...ten progresywizm.

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @BeaM
12 kwietnia 2025 21:32

... makaron cztero jajeczny ?

 

P.S.

na kilogram mąki ?

 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @Paris 12 kwietnia 2025 21:04
12 kwietnia 2025 21:36

A ja straciłam czas, dlatego musiałam odreagować ;) Przy okazji skonstatowałam pewne novum - że wybory prezydenckie stają się narzędziem marketingowym prywatnych biznesów, więc za pięć lat to pewnie wystartuje z 50 kandydatów. 

zaloguj się by móc komentować


Paris @BeaM 12 kwietnia 2025 21:36
12 kwietnia 2025 21:46

Doceniam...

...  i  szanuje,  ze  zechcialas  skreslic  pare  slow  w  temacie  tej  HUCPY  !!!

 

Oby  im  tylko  ,,umarlakow,,  nie  zabraklo  na  listach  ,,poparcia,,...  bo  juz  teraz  wiekszosc  tych  list  jest  SFALSZOWANA,...  ale  NIKOMU  to  NIE  PRZESZKADZA...  komu  by  sie  chcialo  sprawdzac  je.

Bedzie  lepiej  wybory  w  maju  sfalszowac,...  trzeba  ,,experyMENTowac,,.  

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BeaM 12 kwietnia 2025 21:36
12 kwietnia 2025 21:51

Już kiedyś był taki. Kazimierz Piotrowicz się nazywał. Przy okazji kadydatury reklamował prozdrowotne wkładki do butów, czy coś podobnego.

Stanowski w sumie promuje swój kanał a Mentzen - siebie.

zaloguj się by móc komentować

Paris @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 21:51
12 kwietnia 2025 21:54

A  kogo/co  promuje...

...  ta  oblesna,  STARA  KWOKA  Senyszynowa  ?!?!?!

zaloguj się by móc komentować

BeaM @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 21:51
12 kwietnia 2025 21:55

A Maciak - Ruch Dobrobytu i Pokoju i zbieranie jabłek hehe:)

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @BeaM 12 kwietnia 2025 21:37
12 kwietnia 2025 21:56

No nie.

Bliźnięta mono coś tam ...

 

 

zaloguj się by móc komentować

MarekBielany @BeaM
12 kwietnia 2025 22:02

Końskie są  drugorzędne, jak kebab przed kościołem Św. Mikołaja ( w tle z relacjii wnet).

 

P.S.

powtórzę: Banaparte to tam był w ZW czy WZ ?

 

 

zaloguj się by móc komentować

OjciecDyrektor @BeaM
12 kwietnia 2025 22:13

Trzaskowski wygra. Rząd Tuska mu pomoże. Ogłosi coś przed wyborami, co spowoduje zmianę nastrojów na lepsze.

Nie ma co się emocjonować. 

zaloguj się by móc komentować

klon @OjciecDyrektor 12 kwietnia 2025 22:13
12 kwietnia 2025 22:20

<<< co spowoduje zmianę nastrojów na lepsze.>>>

Bliższe prawdy byłoby stwierdzenie: co spowoduje zmianę nastrojów na ....następne dwa miesiące. :)

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BeaM 12 kwietnia 2025 21:55
12 kwietnia 2025 22:24

A czym ten Maciak w sumie różni się od Trzaskowskiego, poza tym, że Rafałek od młodości był przygotowywany do roli polityka?

Czy Trzaskowski ma jakiś sensowny i spójny program? Jedyna jego umiejętność, to mówienie długo o niczym. W tym jest naprawdę dobry. 

Na stres reaguje emocjonalnie a nie zadaniowo, co było widać w przypadku awarii Czajki, gdzie robotę za niego zrobił Morawiecki, który wysłał wojsko, gdy prezydent miasta tkwił w stuporze. 

Kandydaci na stanowiska dyrektorskie uczestniczą często w tzw. assessment center, gdzie - poprzez testy, gry, symulacje bada się ich predyspozycje i kompetencje.

W sumie kandydaci na prezydenta powinni też być poddani takiemu badaniu.

 

zaloguj się by móc komentować

MZ @BeaM 12 kwietnia 2025 19:00
12 kwietnia 2025 22:41

Dobrze ,że jeszcze polskojęzycznym...

zaloguj się by móc komentować


klon @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 22:24
12 kwietnia 2025 22:46

<<<Czy Trzaskowski ma jakiś sensowny i spójny program?....) >>>

Pani Ewo, programy (prawie) nikogo nie interesują. We czwartek usłyszałem, że 8 lat rządów PiS to tragedia była, bo Prezes  każdego 10-04 zagarniał cały plac dla siebie! I nikt nie mógł skrócić sobie drogi tego dnia. 

Tu mamy ukazany wyznacznik na kogo głosować należy.

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @zkr 12 kwietnia 2025 22:44
12 kwietnia 2025 22:52

Tak w kwestii wpływów rosyjskich....i Trzaskowskiego, który chodzi zdziwiony jak niemowlak po tym świecie.

 

Miejskie Zakłady Autobusowe (MZA) w Warszawie kupiły zajezdnię z instalacją gazową należącą do Cryogas M&T Poland. Spółka ta była do 12 grudnia 2024 rokuwpisana na listę sankcyjnąpodmiotów bezpośrednio lub pośrednio wspierających rosyjską agresję na Ukrainę.

Po publikacji artykułu wybuchł skandal. Rafał Trzaskowski, prezydent stolicy stwierdził, że nie ma wpływu na to, jak wygląda struktura danej firmy, a także nie ma instrumentów, żeby wyjaśnić tę sprawę. Zadeklarował, że będzie "wywierał presję" na rząd w celu wyjaśnienia incydentu.

Teraz WP opisuje kolejną odsłonę afery. "Gaz do zajezdni autobusowej przy ul. Płochocińskiej w Warszawie nadal będzie dostarczać spółka Omne Energia. Za dostawy od stycznia 2025 r. do października 2026 r. Miejskie Zakłady Autobusowe, największa samorządowa spółka przewozowa w Polsce, zapłacą 26,7 mln zł" – czytamy. Okazuje się, że nie było przetargu. "Powód? Instalacja do tankowania autobusów znajdująca się na terenie zajezdni należy do Omne Energia, więc tylko ta spółka – w ocenie MZA – może dostarczać paliwo" – podał serwis.

https://dorzeczy.pl/kraj/678673/warszawa-milionowy-kontrakt-dla-spolki-odkupionej-od-rosjan-za-3-zl.html

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @klon 12 kwietnia 2025 22:46
12 kwietnia 2025 22:56

Każda partia powinna mieć komórkę  socjologiczną, by wychwytywać takie kwiatki i oczywiście swoje media.

Ale... to jest marzenie ściętej głowy, to każda partia woli żyć we własnej bańce.

zaloguj się by móc komentować

BeaM @OjciecDyrektor 12 kwietnia 2025 22:13
12 kwietnia 2025 23:03

Ma się. Bo o ile parlament można rozwiązać i rozpisać wybory, to prezydenta się nie cofnie, nie chę oglądać Misia Fozzy przez pięć lat :-O

zaloguj się by móc komentować

BeaM @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 22:24
12 kwietnia 2025 23:09

Zauważyłam to zdenerwowanie u T, ale nie tylko u niego... Pewnie, że kandydatom przydałby się assessment center (tylko skąd wziąć w Polsce obiektywnych asesorów hehe). Taką weryfikację przeszedłby tylko Braun ze swoją niewzruszonością. 

zaloguj się by móc komentować

zkr @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 18:14
12 kwietnia 2025 23:15

Bylismy dzisiaj z ekipa w W-wie. Powiem tak - warto bylo. Masowa impreza, tysiace ludzi (podejrzewam, ze dzisiatki tysiecy). Mlodzi, starsi, rodziny z dziecmi. Spokojnie, bez incydentow (OK, Tusek juz cos sepleni, bo czasami skandowano "Nie bac T." :) )

Spotkalismy pewna starsza pania, rodowita Warszawianke. Byla wzruszona, mowila, ze przychodzi co roku na tego typu obchody. Widac bylo, ze ludzie potrzebuja czasami takich manifestacji.

A dla przykladu w USA jest mnostwo podobnych imprez i nikt sie tego nie wstydzi. Dzieciaki przed lekcjami spiewaja hymn.

Nasi tam organizuja na przyklad od lat Pulaski Day Parade (bylem kiedys).

Co do Marszu 1000- lecia - mysle, ze wzgledu na wybory byla to wazna impreza bo Nawrockiemu brakuje po prostu rozpoznawalnosci. Moze zyskac wiele glosow.

zaloguj się by móc komentować


KOSSOBOR @BeaM 12 kwietnia 2025 23:03
12 kwietnia 2025 23:27

Prezydenta można "cofnąc", tylko musi być z opcji jednak propolskiej. Znaczy - można go "cofnąć" ostatecznie. 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @KOSSOBOR 12 kwietnia 2025 23:27
12 kwietnia 2025 23:28

Grozą powiało ;)

zaloguj się by móc komentować

zkr @BeaM
12 kwietnia 2025 23:34

Ale w sumie nie trzeba sie denerwowac takimi debatami. Trzeba podejsc do tego jak do Fame MMA ;)

Chociaz Nawrocki ma troche wyzsze kompetencje w sportach walki niz reszta :)
Wlasnie, a moze w drugiej turze po prostu wpuscic go razem z Fozzie do oktagonu, niech wyjasnia, ktory jest lepszy? ;P

zaloguj się by móc komentować

BeaM @zkr 12 kwietnia 2025 23:34
12 kwietnia 2025 23:40

Aż sprawdziłam, co to: „Fame MMA - freak show fight z siedzibą w Swarzędzu". To by była iście piastowska nawalanka na 1000-lecie koronacji ;)

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @BeaM 12 kwietnia 2025 23:28
12 kwietnia 2025 23:46

Bo to nad nami wisi cały czas. 

 

zaloguj się by móc komentować

zkr @BeaM 12 kwietnia 2025 23:40
12 kwietnia 2025 23:50

To nie slyszala Pani na przyklad o walkach Jasia Kapeli??? :DDD

https://www.tapology.com/fightcenter/fighters/327117-jan-kapela

Tu jego wygrana walka:

Jaś Kapela vs. Ziemowit Kossakowski

zaloguj się by móc komentować

BeaM @zkr 12 kwietnia 2025 23:50
12 kwietnia 2025 23:55

Nie mogą patrzeć na bijących się ludzi. Boli mnie ciało, jakbym sama dostawała ciosy

zaloguj się by móc komentować

zkr @BeaM 12 kwietnia 2025 23:55
13 kwietnia 2025 00:02

> Nie mogą patrzeć na bijących się ludzi.

Tylko, ze tutaj mamy do czynienia z cyrkiem ;)

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @BeaM 12 kwietnia 2025 23:28
13 kwietnia 2025 00:02

No więc ja nie traktuję tego jako szoł muppetów, mimo pani Senyszyn i mimo dokazywania Stanowskiego z pofarbowanymi włosami. Bo za wszystkim stoją bardzo poważne, wręcz fundamentalne dla nas sprawy. Różnie może być, Szanowna BeaM... Więc szyderę chowam w tym wypadku.

Skądinąd czy ktos może powiedzieć Stanowskiemu, że by nie farbował włosów??? Wygląda fatalnie i idiotycznie, a i facet farbujący włosy nie jest postrzegany poważnie. Nawet jako błaznujący z założenia gość. Mężczyźnie to nie uchodzi! 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @KOSSOBOR 13 kwietnia 2025 00:02
13 kwietnia 2025 00:21

To jest tekst satyryczny i takimi rządzi się prawami, a czasem o sprawach poważnych można inaczej. Co do włosów Stanowskiego, to nawet tego nie zauważyłam... Ja tam jestem pod tym względem za równouprawnieniem.I jak panowie chcą nosić stringi, to niech to robią. Przecież kobiety też patrzą na tyłki facetów. Z peruką Połomskiego też miała pani problem ;)? 

zaloguj się by móc komentować

stachu @BeaM 12 kwietnia 2025 23:55
13 kwietnia 2025 01:54

Herman Bruner tez tak mówił;)

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 18:14
13 kwietnia 2025 05:09

To jest ten król, co jedną ręką trzymał się sztachety, a drugą wołał: "niestety!".

zaloguj się by móc komentować

BeaM @zkr 13 kwietnia 2025 00:02
13 kwietnia 2025 10:05

Czyli że oni tak walczą na niby? Nie analizowałam tego show, bo po paru sekundach zamknęłam okienko :) 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @zkr 12 kwietnia 2025 23:18
13 kwietnia 2025 10:17

W temacie wpływów rosyjskich to dziennikarz Leszek Kraskowski dokopał się info, że 

"13,5 mln dolarów z Polnordu zostało wytransferowanych do Rosji.

Była to pożyczka dla spółki PLP Development, w której #Polnord miał 50% udziałów. Pożyczka została... umorzona, a spółka przejęta przez Rosjan. Polsko-rosyjska firma miała budować bloki w Nowosybirsku.

Prokuratury ten wątek afery Polnordu nie zainteresował. Podobnie jak wiele innych."

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0nyoMg2UodxTJ7aRozXictcuB7k1Qj5NQzTV73EqMvw1DnPPYnxC6hYcnxdSmmN9ol&id=100070164351933

Jak kto nie wie to w POLNORDZIE działał szalony adwokat RG, który omdlał, gdy chcieli go aresztować a potem zwiał do Włoch pojawiając się w Polsce, gdy miał już immunitet a teraz wrzeszczy, że PiS to ruska onuca.

zaloguj się by móc komentować

zkr @BeaM 13 kwietnia 2025 10:05
13 kwietnia 2025 11:33

> Czyli że oni tak walczą na niby?

Tam sa jakies urazy ale mysle, ze @valser by to dobrze skomentowal :DDD

zaloguj się by móc komentować

klon @zkr 13 kwietnia 2025 11:33
13 kwietnia 2025 12:22

<<< ale mysle, ze @valser by to dobrze skomentowal >>>

Za wiki...

" (...) Wrestling, jest reżyserowanym widowiskiem. Zwykle towarzyszy mu fabuła, a zawodnicy i inne osoby występujące w czasie gal, na przykład menedżerowie, odgrywają postacie zwane gimmickami. W przypadku programu regularnych gal fabuła może być rozciągnięta na więcej niż jeden odcinek. Zawodnicy często improwizują w ringu, ale wyniki walk i niektóre istotne momenty są z góry zaplanowane. Istotną częścią wrestlingu jest kayfabe, czyli zasada prezentowania wydarzeń mających miejsce w czasie gal jako autentycznych. W przeszłości kulisy wrestlingu były chronioną tajemnicą, a wrestlerzy odgrywali postacie nawet w miejscach publicznych poza galami."

Naturszczyk lub ideowiec  nie ma szans.

zaloguj się by móc komentować

BeaM @ewa-rembikowska 13 kwietnia 2025 10:17
13 kwietnia 2025 21:21

No proszę, ale to się zgadza, bo często ci, co „onucują" innych, sami mają za uszami. A prokuratura w styczniu umorzyła śledzwto wobec pana Romka. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BeaM 13 kwietnia 2025 21:21
13 kwietnia 2025 22:42

Prokuratura tego wątku nie podjęła a Romek wiedział, dlaczego chce zostać posłem i dlaczego jego główna aktywość poselska to doprowadzenie do skazania na długoletnie więzienia całej wierchuszki PiS za winy rzeczywiste a bardziej domniemane. No i trolling. Przecież zorganizował wspaniałą farmę trolli na TT.

Tak trochę odbiegliśmy od tematu, ale jednak wszystko łączy się z Rafałem i wyborami. W końcu jest on również wiceszefam PO, o czym często zapominamy.

zaloguj się by móc komentować

KOSSOBOR @ewa-rembikowska 12 kwietnia 2025 12:16
13 kwietnia 2025 23:34

"Optuję za monarchią..."

Ja też :) 

"Korona to nie tylko złote nakrycie głowy. Korona to jedna z najpiękniejszych idei chrześcijańskich."

https://pch24.pl/korona-to-nie-tylko-zlote-nakrycie-glowy-korona-to-jedna-z-najpiekniejszych-idei-chrzescijanskich/

Polecam!

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Henry @BeaM
14 kwietnia 2025 16:12

Nawrocki sierpowy z prawej, Biejat  sierpowy z lewej:

https://m.salon24.pl/c25d1369d4e041975f9f65fbfe65ffbc,860,0,0,0.jpg

i Trzaskowski leży i skomle ;-)

 

zaloguj się by móc komentować

BeaM @Henry 14 kwietnia 2025 16:12
14 kwietnia 2025 16:51

Podobno po Końskich, Trzaskowskiemu  5 % spadło, a zyskał Nawrocki. Ja w takie rzeczy średnio wierzę, tzn. chyba mało jest osób zmieniających zdanie pod wpływem debaty, a potiktykom zależy, żebyśmy w taką sprawczość debat wierzyli. Większą moc przeciągania na swoją stronę mają raczej spotkania na żywo, bo polityk wtedy „ludzieje".  Ciekawi mnie tylko, czy w tym przypadku o ostatecznym zwycięstwie zadecydują ułamki. 

zaloguj się by móc komentować

Henry @BeaM 14 kwietnia 2025 16:51
14 kwietnia 2025 17:05

Procenty zadecydują  

zaloguj się by móc komentować

klon @BeaM 14 kwietnia 2025 16:51
14 kwietnia 2025 17:07

<<<Ciekawi mnie tylko, czy w tym przypadku o ostatecznym zwycięstwie zadecydują ułamki. >>>

Poziom emocji muszi być większy niż w poprzedniej "elekcji".  Może być, że sądy zdecydują, jak sugerował kandydat Płaczek. 

zaloguj się by móc komentować

ewa-rembikowska @BeaM 14 kwietnia 2025 16:51
14 kwietnia 2025 18:34

Na mój gust zadecydują seniorzy, którzy nie potrafią w Internety za to są pod wpływem telewizji i radia. Pytanie jest takie, czy wśród nich jest więcej widzów TVN, czy Telewizji Trwam?

Sondażownie są po to, aby zniechęcać jednych a zachęcać drugich do swoich kandydatów. I ich wyniki niewiele mają wspólnego z rzeczywistością, co pokazały poprzednie wybory.

zaloguj się by móc komentować

BeaM @BeaM
15 kwietnia 2025 09:01

Widać, że sztab Nawrockiego czyta SN, bo w „republikańskiej" debacie prezes wypadł znacznie lepiej ;)

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować